آذری سامانی، دکتر مهدی
گفتمان انواع انتروپی در رمان «وی» نوشته توماس پینچن [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 163-181]
آهنگری، دکتر سعیده
تعلل در فرآیند زبان آموزی: راهکاری سازنده یا فقط زمان سوزی مخرب؟ [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 243-259]
ا
اسدالله فام، دکتر حسن
نگرش معلمان ایرانی زبان اانگلیسی درباره تفکر انتقادی و نقش آن در آموزش زبان خارجی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 59-78]
اسفندیاری، دکتر رجب
استفاده از انگاره ی چند وجهی راش جهت بررسی مقالات دانشجویان کارشناسی زبان انگلیسی در آزمون های مصحح محور [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 93-119]
اسمعیلی کردلر، دکتر مقصود
صدای انسان به صدای غیر انسان تبدیل می شود: پروژه ی سبز مری اولیور [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 251-267]
اصغری، محدثه
نگرش زبان آموزان دانشگاهی نسبت به یادگیری مبتنی بر حل مسئله: جهشی به سوی دانشگاه های نسل چهارم [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 127-150]
افضلی، دکتر کتایون
بررسی عوامل آغازگر امنیت معلمان زبان انگلیسی ایرانی با استفاده از یک روش تحقیق آمیخته [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 9-33]
اقتصادی، دکتر احمد رضا
هویت و پیامد های آن در بین فراگیران پیشرفته زبان انگلیسی در ایران [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 35-57]
الیاسی، دکتر محمود
هویت و پیامد های آن در بین فراگیران پیشرفته زبان انگلیسی در ایران [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 35-57]
امینی، دکتر داود
تحلیل ثماتیک کیفی در مورد چگونگی تغییر هویت معلمان ضمن تغییر از آموزش عربی یا فارسی به انگلیسی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 121-141]
امینی، دکتر داود
مصاحبه اختصاصی با پروفسور مسعود رحیم پور [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 5-9]
ب
بذرگرزاده، المیرا
صدای انسان به صدای غیر انسان تبدیل می شود: پروژه ی سبز مری اولیور [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 251-267]
به آفرین، دکتر سیدرضا
رابطه بین نگرش جهانی و تمایل به برقراری ارتباط زبانی زبان آموزان ایرانی در دو سطح مهارت زبان ضعیف و قوی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 151-170]
بهزادپور، دکتر فؤاد
معرفی کتاب:«عاملیَت در مدرسان زبان» [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 269-273]
بهین، دکتر بهرام
نگرش معلمان ایرانی زبان اانگلیسی درباره تفکر انتقادی و نقش آن در آموزش زبان خارجی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 59-78]
بهین، دکتر بهرام
سرمقاله، جلد نهم، شماره دوم [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 1-2]
پ
پورقاسمیان، دکتر حسین
استعاره های مفهومی «آیریلیق» در شعر ترکی آذربایجانی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 143-162]
ت
تحریریان، دکتر محمد حسن
بررسی عوامل آغازگر امنیت معلمان زبان انگلیسی ایرانی با استفاده از یک روش تحقیق آمیخته [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 9-33]
توتونچیان، ژیلا
نگرش زبان آموزان دانشگاهی نسبت به یادگیری مبتنی بر حل مسئله: جهشی به سوی دانشگاه های نسل چهارم [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 127-150]
ح
حدیثی، فرشته
چالشِ جنسیت: جنسیت و جنسیت خنثی در آینه تاریخِ ذهن [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 235-250]
حسینی، محسن
تحلیل فرهنگ و محتوای چندنمایی در مجموعه کتابهای بومی آموزش انگلیسی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 171-193]
حسینی فرد، سید محمد
ترجمه شعر از منظر هرمنوتیک: مطالعه موردی مولانا [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 217-234]
خ
خانبازیان، امین
قصر ماه نوشته پل آستر، بازخوانی از دیدگاه اگزیستانسیالیسم [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 217-226]
خدادوست، دکتر محمدرضا
ارزیابی رمان «کشتن پرنده مقدس» از منظر روش نقد خواننده محور [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 201-215]
خوئی اسکوئی، صابر
تعلل در فرآیند زبان آموزی: راهکاری سازنده یا فقط زمان سوزی مخرب؟ [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 243-259]
د
داوری، دکتر حسین
معرفی کتاب: چه کسانی از آموزش چندزبانه بیم دارند؟ [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 261-265]
درخشان، دکتر علی
بررسی رابطه درک شنیداری منظورشناسی زبان با بسندگی زبانی، یادگیری خودتنظیم در گوش دادن و تمایل به برقراری ارتباط در میان زبانآموزان ایرانی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 79-104]
دشت پیما، دکتر ناصر
صدای انسان به صدای غیر انسان تبدیل می شود: پروژه ی سبز مری اولیور [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 251-267]
رحیمی پور، دکتر سعید
ارزیابی رمان «کشتن پرنده مقدس» از منظر روش نقد خواننده محور [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 201-215]
رستمی، دکتر فرزاد
تحلیل ثماتیک کیفی در مورد چگونگی تغییر هویت معلمان ضمن تغییر از آموزش عربی یا فارسی به انگلیسی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 121-141]
رضانژاد، دکتر عاطفه
نگرش زبان آموزان دانشگاهی نسبت به یادگیری مبتنی بر حل مسئله: جهشی به سوی دانشگاه های نسل چهارم [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 127-150]
روحانی، دکتر علی
تحلیل فرهنگ و محتوای چندنمایی در مجموعه کتابهای بومی آموزش انگلیسی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 171-193]
ز
زنگویی، دکتر علی
بررسی رابطه درک شنیداری منظورشناسی زبان با بسندگی زبانی، یادگیری خودتنظیم در گوش دادن و تمایل به برقراری ارتباط در میان زبانآموزان ایرانی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 79-104]
س
ساعی دیباور، سارا
کافه به عنوان مکانی دوگانه در «مدراتو کانتابیله» مارگارت دوراس [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 183-200]
ساعی دیباور، ساناز
کافه به عنوان مکانی دوگانه در «مدراتو کانتابیله» مارگارت دوراس [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 183-200]
سعیدی، دکتر زری
لایه های زیرین نوبت گیری و قطع صحبت در مکالمات بین نسلی: بررسی زنان بزرگسال و نوجوان [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 195-216]
سیفوری، دکتر زهره
تعلل در فرآیند زبان آموزی: راهکاری سازنده یا فقط زمان سوزی مخرب؟ [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 243-259]
ش
شهیدی تبار، دکتر مصطفی
استعاره های مفهومی «آیریلیق» در شعر ترکی آذربایجانی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 143-162]
ص
صبوری، دکتر حسین
قصر ماه نوشته پل آستر، بازخوانی از دیدگاه اگزیستانسیالیسم [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 217-226]
ط
طایفی، دکتر شیرزاد
پژوهشی در زبان و جنسیت در رمانهای «شبهای تهران» و «عزاداران بیل» [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 227-241]
ع
عادل، دکتر سید محمد رضا
هویت و پیامد های آن در بین فراگیران پیشرفته زبان انگلیسی در ایران [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 35-57]
عاطفی بروجنی، سمیرا
بررسی عوامل آغازگر امنیت معلمان زبان انگلیسی ایرانی با استفاده از یک روش تحقیق آمیخته [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 9-33]
عالمی، دکتر مینو
نگرش زبان آموزان دانشگاهی نسبت به یادگیری مبتنی بر حل مسئله: جهشی به سوی دانشگاه های نسل چهارم [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 127-150]
عامری، فیروزه
چالشِ جنسیت: جنسیت و جنسیت خنثی در آینه تاریخِ ذهن [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 235-250]
عبداللهی، عاطفه
آگاهی و بهکارگیری شهروندی دیجیتال توسط فراگیران و مدرسان ایرانی زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 33-63]
عزیزپور، دکتر شیوا
بررسی دیدگاه های معلمان زبان انگلیسی نسبت به نظارت بر معلمان در موسسات ایرانی آموزش زبان [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 105-125]
غ
غفوری، دکتر ناصر
رابطه بین نگرش جهانی و تمایل به برقراری ارتباط زبانی زبان آموزان ایرانی در دو سطح مهارت زبان ضعیف و قوی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 151-170]
غلامی، دکتر جواد
بررسی دیدگاه های معلمان زبان انگلیسی نسبت به نظارت بر معلمان در موسسات ایرانی آموزش زبان [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 105-125]
ق
قنبر، دکتر حسام الدین
نگرش زبان آموزان دانشگاهی نسبت به یادگیری مبتنی بر حل مسئله: جهشی به سوی دانشگاه های نسل چهارم [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 127-150]
ک
کریم نیا، دکتر امین
ترجمه شعر از منظر هرمنوتیک: مطالعه موردی مولانا [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 217-234]
کریمی علویجه، دکتر خدیجه
آگاهی و بهکارگیری شهروندی دیجیتال توسط فراگیران و مدرسان ایرانی زبان انگلیسی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 33-63]
م
مالمیر، دکتر علی
تاثیر ارزیابی پویای گروهی و رایانه-محور بر دقت و سرعت درک منطورشناختی انگلیسی زبان آموزان ایرانی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 65-92]
محمدی، دکتر مجتبی
نگرش زبان آموزان دانشگاهی نسبت به یادگیری مبتنی بر حل مسئله: جهشی به سوی دانشگاه های نسل چهارم [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 127-150]
محمدی زنوزق، دکتر زهره
تاثیر مقایسه ای خوانش معلم محور و تعاملی بر مهارتهای شنیداری و خواندن [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 11-32]
محمودی، نادیا
رابطه بین نگرش جهانی و تمایل به برقراری ارتباط زبانی زبان آموزان ایرانی در دو سطح مهارت زبان ضعیف و قوی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 151-170]
مرادی، بیتا
لایه های زیرین نوبت گیری و قطع صحبت در مکالمات بین نسلی: بررسی زنان بزرگسال و نوجوان [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 195-216]
مرزبان، بهروز
هویت و پیامد های آن در بین فراگیران پیشرفته زبان انگلیسی در ایران [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 35-57]
مظلوم، پریسا
تاثیر ارزیابی پویای گروهی و رایانه-محور بر دقت و سرعت درک منطورشناختی انگلیسی زبان آموزان ایرانی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 65-92]
ن
نورزاده، دکتر سعید
معرفی کتاب: چه کسانی از آموزش چندزبانه بیم دارند؟ [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 261-265]
نیک نهاد، انسیه
تاثیر مقایسه ای خوانش معلم محور و تعاملی بر مهارتهای شنیداری و خواندن [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 11-32]
ی
یزدانخواه، جلیل
نگرش معلمان ایرانی زبان اانگلیسی درباره تفکر انتقادی و نقش آن در آموزش زبان خارجی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 59-78]
یوسفی، دکتر محمد حسین
تحلیل ثماتیک کیفی در مورد چگونگی تغییر هویت معلمان ضمن تغییر از آموزش عربی یا فارسی به انگلیسی [دوره 9، شماره 1، 1400، صفحه 121-141]
یوسفی، دکتر محمد حسین
نگرش معلمان ایرانی زبان اانگلیسی درباره تفکر انتقادی و نقش آن در آموزش زبان خارجی [دوره 9، شماره 2، 1400، صفحه 59-78]